SKORZYSTAJ Z NASZYCH ZABIEGÓW I ZNAJDŹ ROZWIĄZANIE DLA SIEBIE

Leczenie nadpotliwości

PRZYJAZNA OFERTA NA LATO 😎😎
Toksyna botulinowa nasza broń w walce z nadmierną potliwością
Zabieg ostrzyknięcia:
pach 1150  [regularna cena 1400 ]
dłoni 1400 [regularna cena 1600]
stóp 1800 [regularna cena  2000]

Toksyna botulinowa hamuje wydzielanie potu przez gruczoły potowe. Przy leczeniu nadpotliwości zabieg jest wykonywany też bardzo cienką igiełką po wcześniejszym znieczuleniu kremem znieczulającym.

opis zabiegu

Nadpotliwość  jest spowodowana nadreaktywnością gruczołów potowych. Dlatego w leczeniu nadpotliwości stosuje się toksynę botulinową, która czasowo redukuje nawet na okres 6-8 miesięcy wydzielanie potu przez gruczoły w miejscu jej podania (zablokowane przekaźnictwo cholinergiczne). Zabieg jest wykonywany bardzo cienką igiełką po uprzednim znieczuleniu kremem znieczulającym. Zapraszamy do zabiegu leczenia nadpotliwości w naszym gabinecie w Gdyni.

• nadpotliwość pach
  • nadpotliwość dłoni
  • nadpotliwość stóp

Przeciwwskazania

• Nadwrażliwość na toksynę botulinową, infekcja w proponowanych miejscach wstrzyknięcia, choroba o podłożu autoimmunologicznym w aktywnym okresie choroby, choroba nowotworowa, miastenia rzekomoporaźna, Zespół Eatona Lamberta, znaczące zaburzenia krzepnięcia krwi, ciąża, karmienie piersią.

PRZYJAZNA OFERTA NA LATO 😎😎

• Leczenie nadpotliwości pach 1400 zł 1150